Dzień tygodnia | Godziny otwarcia | |
---|---|---|
poniedziałek | 10:00 - 18:00 | |
wtorek | 10:00 - 18:00 | |
środa | 10:00 - 18:00 | |
czwartek | 10:00 - 18:00 | |
piątek | 10:00 - 18:00 | |
sobota | 10:00 - 18:00 | |
niedziela | 10:00 - 18:00 |
Bilety | ||
---|---|---|
normalny | 7.00 PLN | |
ulgowy | 5.00 PLN |
dzieci bezpłatnie do lat 10 | ||
dorośli bezpłatnie od lat 75 |
Dodatkowe informacje | |
---|---|
Bilet uprawnia do wstępu na wystawy - w ramach Festiwalu - autorów: Gołuch, Świetlik, Pawelec. |
Zrobiłem w swoim życiu wiele zdjęć. Zdecydowanej większości z nich pewnie nikt nie obejrzy, nawet ja. Czy zatem produkowanie kolejnych ma jakiś sens? Szukając odpowiedzi pomyślałem, że warto zabawić się tymi, które już są i śpią w moim archiwum.
Niemal każdego dnia poświęcam kilka minut na flirt z językiem angielskim korzystając z aplikacji w telefonie. Są tam zdania krótkie i dłuższe, łatwe i trudne, banalne i zawierające jakąś głębszą myśl, ale niektóre brzmią zupełnie bezsensownie.
Na ogół są to zdania osobne, nie opisują jakichkolwiek historii.
Co jakiś czas trafiam na takie, które prowokuje skojarzenia z przypadkowym obrazkiem z mojego archiwum.
I tu zaczyna się zabawa.
Autor. Polski fotograf, współautor filmów, akcji artystycznych i projektów multimedialnych. Urodzony w roku 1951 w Złotowie. Mieszka w Warszawie. Absolwent ASP w Warszawie. Przełomowym momentem w jego karierze artystycznej był rok 1979, kiedy wraz z kilkoma młodymi adeptami fotografii (Markiem Janiakiem, Andrzejem Wielogórskim, Andrzejem Kwietniewskim, Adamem Rzepeckim) założył grupę twórczą, „Łódź Kaliska”.
Z tą grupą do brał udział w ok. 350 wystawach na całym świecie. Od lat 90. XX w. Andrzej Świetlik, niezaleźnie od współpracy z grupą „Łódź Kaliska”, stał się znany z fotografii portretowej i prac realizowanych dla rynku reklam. Współpracował z wiodącymi ilustrowanymi magazynami oraz zapewniał ilustracje do wywiadów prasowych. Najbardziej znane jego prace są portretami artystów, a także celebrytów i polityków. Wiele jego fotografii pojawiało się na okładkach czasopism, plakatach i obwolutach płyt. Ma jednak krytyczny stosunek do fotografii komercyjnej i stopniowo stara się od tego rynku uniezależnić poprzez wejście w galeryjny i kolekcjonerski obieg fotografii, a także dydaktykę. Wspólnie z Tomaszem Sikorą zainicjował w 2002 roku działalność „Galerii bezdomnej”, czyli ogólnodostępnych pokazów twórczości fotograficznej, organizowanych przez woluntariuszy w użyczanych im prowizorycznych pomieszczeniach w różnych miastach.