Dzień tygodnia | Godziny otwarcia | |
---|---|---|
wtorek | 11:00 - 19:00 | |
środa | 11:00 - 19:00 | |
czwartek | 11:00 - 19:00 | |
piątek | 11:00 - 19:00 | |
sobota | 11:00 - 19:00 | |
niedziela | 11:00 - 19:00 |
Święta | Godziny otwarcia |
---|---|
2024.08.15 (czwartek) | x |
2024.11.01 (piątek) | x |
2024.11.11 (poniedziałek) | x |
2024.12.25 (środa) | x |
2024.12.26 (czwartek) | x |
Bilety | ||
---|---|---|
normalny | 25.00 PLN | |
ulgowy | 14.00 PLN | |
rodzinny | 55.00 PLN | Do 5 osób (2+3 lub 1+4) |
grupowy | 18.00 PLN | min. 7 osób |
Powyższy cennik dotyczy całego obiektu. |
Dzieła, w których relacja z wnętrzem odgrywa istotną rolę i domyka przekaz, najczęściej nazywamy instalacjami. Artyści wykorzystują proponowane im miejsca ekspozycji lub sami je projektują. Na tej wystawie pokazujemy 14 prac odnoszących się do wnętrz neutralnych. Niektóre dzieła anektują zajmowaną przestrzeń, inne wpisują się w ich geometrię, kolejne wykorzystują izolację, ujawniając fragmenty światów prywatnych.
Tomasz Bajer odtwarza wnętrze celi dla muzułmanina w więzieniu w Guantanamo (praca eksponowana w holu).
John Blake wchodzi w przejście pomiędzy ścianami, zawieszając nad nim złowieszcze dmuchawy.
Marek Chlanda potrzebuje intymnej przestrzeni, aby podzielić się tajemniczą stratą.
Edward Dwurnik dominuje pokój swoją portretową wizją Krakowa.
Matas Janušonis unieważnia różnicę między ścianą a podłogą.
Krištof Kintera pokazuje, że ściany mogą być źródłem złych mocy.
Karolina Kowalska próbuje natchnąć chłodne przejście optymizmem tropików.
Jarosław Kozłowski wykorzystuje ścianę jak kartkę książki, umieszczając na niej ostrzegawczy tekst.
Robert Kuśmirowski odtwarza realne wnętrze w sposób emanujący grozą.
Piotr Lutyński buduje własne „domy”, pełne jego wizji kosmosu i natury.
Laura Pawela przenosi estetykę i symbolikę świata wirtualnego w realny.
David Rabinowitch mierzy człowieka za pomocą rzeźby sięgającej od podłogi do sufitu.
Kateřina Šedá zamyka się w pokoju ze wspomnieniem swojej babci.
Otto Zitko anektuje wnętrza przy użyciu swobodnej, a czasem agresywnej kreski.
Kuratorzy: Delfina Jałowik Maria Anna Potocka
Koordynator: Dominika Mucha